you have to live to feel , right ? so... it must be easier to be dead then alive. but then again, no one said it would be easy.



 nu är äntilgen en hatad dag över. skolfotograferingen. om jag ska vara ärlig så tror jag inte att någon gillar den, för det spelar ingen roll hur mycke man fixar håret eller hur bra sminket blir för man ser alltid konstig ut på det. nu utgåt jag förståss ifrån mej själv. men jag tror att det är många som känner samma sak.

men nu kom jag iaf precis hem från bygdegården där vi har fixat & trixat lite inför hillaredstrampet imorrn. eftersom att jag ska stå på en station. vid texlesjön , för er som ska gå... (nu vet ni vilken ni ska undvika... hahahaha. ) så det blir nog inte en så lätt dag imorgon heller. men eftersom att jag får gratis pepsi, så jämnar det ut sig. 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: