sayin' " we can still be friends" after a breakup is like sayin' " Hey the dog died, but we can still keep it.."

// min fin fina syster ! //
Hey ni sitter jag hemma hos jenny ocj linda och försöker fundera ut det där med youtube, jag värkar aldrig få till det riktigt. asså kontot , annars så har jag ju fattat, jag är inte helt blåst.

men vad tycker ni om det nya disignen ? tycker den var väldigt fin, men än en gång, hur fan gör man med profilbilden ? det blir bara en sån där liten ruta med ett kryss i , jag blir så trött på att det aldrig ska funka ! men om det är någon som vill hjälpa mig så sej till !

Imorgon så ska jag iaf till skolan igen, då är det oxå skolfoto, herre gud , jag kommer antagligen se ut som en missbildad apa, som vanligt. ( missbildade apor, ta inte illa upp !)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: