när livet är orättvist bara le och vänd andra kinden till.



nu har man då laggat loss lite på mitt über slitna hår... måste klippa och färga det. tänkte färja illrött, kanske efter jaghar färgat "regnbågen" i grönt rosa och blått. eller samtidigt..? lite smått fränt ? men vi får se hur det blir med det.

idag var första dagen på nästan två veckor i skolan. shit , jag har inte saknat det ett dugg ! men imorgon går vi bara till tio (?) över ett. fedt najs. jag hade bara missat två prov. inte så farligt ändå. kommer intre glömma lindas kommenter heller, på hennes födelsedag.

jag: asså fatta vad mycket jag kommer ligga efter i skolan !

linda: nej men moa , nu har ju alla kommit i kapp dig ! äntligen!

hahha, om det vore så väl.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: