när jag tittar på dig ser jag någon annan, någon jag trodde du var.




 ~ fejnt !


alla inlägg blir så sena nu ! men hallå, lixom skitsamma ? idag har jag vart i skolan tittat på OTH medans jag skrev kemi, smart som jag är så har jag tappat bort fysikboken. duktig idiot.

sen var det iallafall fotboll, men jag var inte med utan jag gick bara på informationen som var innan. jag är fortfarande förkyld. men omn svenljunga förlorade matchen idag, så hamnade vi fyra ! jävlar vad vi är söta- hahahahaha- & brau.

men imorrn kanske jag åker till stan med Louise för att köpa present till alice som fyller år på söndag. hon kanske sover här om allt funkar som det ska. natten mellan lördag och söndag tillbringar jag not i Borre . hemma hos familjen Bäckvall. sen blir det nog hem innan klockan elva så att jag hinner till kyrkan så att jag får ihop dom där tjugo gångerna man ska gå. det börjar ju klockan elva.

nu väntar sängen. sött !

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: