när du inte orkar mer så orkar jag för två.



 nu sitter jag och spelar farmville. ett helt meningslöst spel igentligen. lyssnar på en låt jag har fastnat för. igen. den släpper inte. som jag sa så har det inte vart någon uppdattering den här veckan, men precis lika mycket (om inte mer) så så taggar jag en ny skolvecka och en ny bloggvecka. jag har lite bildbrist, kanske är dax att gå och fota lite nu (?), så jag bjussar på den ny gamla låten som alltid fastnar och aldrig lossnar.

 men idag var det kyrkan som kallade, det var ganska kul faktiskt. Jenny Bergren var där och sjöng och berättade sin historia, om sitt liv som popstjärna. (lustigt ord höhö) hon var riktigt duktig. men det var någon konsig liten tant där också. haha.

nu blir det nog lite oth tror jag och så en väntar sängen.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: