i dont hate you, i'm just disappointed you turned in to everything you said you'd never be.



nu sitter jag hemma hos alice, med en lite smått konstig dator. men, den funkar... typ. nu fyller ungen tekniskt sätt år. GRATTIS din konstiga lilla igelkott ! alice och jag var nere på ica en sväng för att köpa hårfärg. så jag köpte det och några goda små godisar. för jag ska ju färga håret i veckan, tror jag. blått, cerice och grönt. men för att fixa det så måste jag ju bleka det så det var vad jag köpte, kanske en aning mer invecklat än det var tvunget och va . HAHA.

 men imorgon blir det kyrkan här i borre med alice och be om prästens autograf. HAHA.

men nu står alice och tittar surt på mig fölr att jag tar upp hela sängen. så...


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: