good girls do bad



 nu har jag lute tråkigt, när mamma och matilda dissade mig. så jag ska lyssna på lite musik medans jag tänkte skriva ett inlägg till alice, eftersom att det är hennes fördelsedag. lite najs. :)

 Alice solstrålen Bäckvall.
 hur kan man inte älska dig ? du är ju helt underbar(t bitchig) , det är därför vi passar så bra ihop.
folk skulle nog säga att vi var helt dumma i huvudet, men folk känner inte de & mej. för vi är bara ossjälva, för vad skulle livet vara till för om man skulle vara någon annan ?
 du har alltid vart där för mig . och jag vet att du alltid kommer vara där- precis som jag. det finns ingenting som skulle kunna göra att jag skulle lämna dej bakom dig, för det finns en plats i mitt hjärta som är reseverad för dig sålänge du vill ha den.
 vi har gjort sååååååååååååå många roliga, knasiga, onormala och dumma saker tillsammans. men det finns ingen i hela denna dumma världen jag hellre hade velat göra det mer.
 visst, vi båda två kommer träffa nya kompisar, men vi kommer behålla varandra. det är jag hundra på !
det finns ingenting annat att säga att gratis på födelsedagen , jag älskar dig bäbis.




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: