att vara sjuk suger... apk*k.



jag gjorde ett inlägg igår men det publicerades tydligen inte, det såg jag nu. men jag är sjuk den här veckan igan, fatta hur mycket jag måste ligga efter i skolan, och hur mycke jag måste plugga hemma. det kanske va för tidgigt att vara med på hillaredstrampet i lördags. nu ser jag iaf ut som en liten hamster.. inte kul, inte kul alls. så den här veckan blir det inte mycke bloggning. men jag och pippus tittade på fast five i fredags ju, det visste ni ju, men seriöst vad vin disel är snygg ! och den där polisen som jag inte vet vad han heter oxå ! tänk bara att ha dom två som liv vakter, snacka om att jag hade vart glad ! bilder kommer på dom !

 vin diesel = yummie.

 dwayne johnsson = yummie,
och båda två har ju solklart grymt fina leenden och grymma muskler ! man kan inte annat än att älska vin diesels röst.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: