trött.nu !



nu har jag kommit hem från alice och är grymt trött. sitter här och käkar godis och ska snart gå och duscha.

jag har tittat lite på kissies blogg, igentligen gillar jag inte henne osv. men hon har en väldigt bra blogg. kanske ändrar jag inställning. man ska ju inte vara så ensidig. men nu kom jag lite av ämnet , jo som sagt hon har en väldigt bra blogg så jag tänkte att jag kanske kunde snappa upp några tips ? några förslag ? skulle vara väldigt tacksam !

även fast jag har mer läsare och kommenterer på den här bloggen än vad jag hade på den gamla så är det ju alltid roligt med mer ! så glöm inte lämna en kommenter innan ni går!

nu så väntar duschen och sen kanske jag ska slänga ihop en smoothie (?) tills imorgon, jag ska faktiskt ge det här med frukost ett ärligt försök ! bra va ?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: