kärlek är inte att hitta någon du kan leva med, kärlek är att hitta någon du inte kan leva utan.



idag har inte bloggandet varit på topp ! för det första så va jag ju i skolan ( jag är så duktig !) och sen drog jag med mig alice hem och då satt mamma vid sin dator ! varför skulle hon sitta där för ? om hon inte tänker köpa mig en egen dator behöver hon la inte sitta så mycket vid sin egna ?
okej detta kanske va lite överdrivet men det ligger en gnutta humor i det. ;) 

men iallafall, imorgon hade jag tänkt att lägga in lite mer mode tips osvosv. i tidsinställda inlägg ! bra va ? lite vinterjackor, snygga skor, väskor. okej jag tror att ni fattar !

idag är oxå en speciell dag, förutom att det är början på en ny vecka , Joel Eriksson fyllde 16 år ! så jag har suttit (?) och lyssnat på call me med shinedown , typ nördat, väldigt mycke ! 

men nu tänker jag sitta med lite engelska, som vi har tills på onsdag eftersom att jag inte hinner göra det imorgon för då bär det av till holsljunga med klassen , med musik i öronen.

tänkte ladda ner en ny design med eftersom att jag blir lite störd på texten på den jag har nu, föresten när jag tänker efter sååå, är inte det det ända jag stör mej på på denna designen. tänkte satsa på någon enklare med inte så mycket krims-krams (höhö).


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: