det spelar ingen roll hur många gånger du säger att du älskar mig för sötnos, fem gånger noll är alltid noll.



 nu sitter jag här vid datorn igen. det verkar som att det alltid är här jag hamnar när jag inte har någonting att göra. men iaf, nu sitter jag med kaffet i handen, vilket är ganska äckligt efetrsom att det har stått på en bra sund, men kaffe som kaffe lixom,  och en massa konstiga tankar i huvudet. blandannat tänker jag på om mamma har gett hunden mat eller om jag ska göra det. kanske ska jag gå ut med honom. det är ju ändå solsken ute. jag fick precis reda på att alice har klippt sig ! så vitt jag vet så kommer hon passa skit bra i frisyren, /tänker inte säga det här eftersom att hon kanske vill säga det på sin blogg först/ någon svamplockning med jenny blev det inte , jag hade helt glömt bort att det var match idag ju ! men nu sitter jag här och taggar ! xoxo.


Kommentarer
i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-08-16 17:02:45
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: