att hitta äkta kärlek kan ibland kännas som att försöka hitta en ros mitt i vintern.



det blev inga tidsinställda , det kanske ni märkte. men nu har jag precis kommit hem från en jätte rolig kväll med klassen, mycke roligare än jag trodde faktiskt ! nu sitter jag här med bella i knät i sängen me världens huvud värk och det känns som att maten är på väg upp. så det är nog dags för mej att sova och tagga en ny dag i helvetet i morgon.

engelskan hann jag inte göra heller, men det löser sej nog. imorgon slutar vi oxå tidigt , för att vi har inställd hemkunskap, det var någonting konstigt med schemat ! jag blir så trött på det , att dom inte kan fixa det på sommarlovet, eller att vi kan få gamla 8D :s schema , osvosv. om jag fick fixa det där hade det blivit myyyyyycccckkkkeeeeettttt bääääätttrrreeeee ! men iaf, jo jag slutade tidigare, så då kanske det bär av till stan för att hjälpa alice. sen taggar man match !!

nu känns det som att huvudet ska sprängas så nu säger vi godnatt !

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: